Android'de "USB depolama birimine veya SD karta yüklenemedi" Hatasının Çözümü

Geçen hafta Huawei Ideos X5 telefonuma 16GB Class 10 Mini SD kart satın aldım. Kartı takınca telefonun kendi diskini artık görmediğinide böylece öğrenmiş oldum. Ayrıca class 10 seviyesindeki bir kartın performansa çok etkisi olduğunu söylebilirim. Muhtemelen telefonun okuma-yazma hızı daha yavaş.
Asıl problemim bu değil tabiki. Başka sorunlar kartı taktıktan sonra başladı. Android Market'ten program indirmek istediğimde, daha doğrusu kayıtlı bir programı güncellemek istediğimde; "USB depolama birimine veya SD karta yüklenemedi" uyarısı almaya başladım.

Önceleri bu sorunun telefonun Sd kartını birebir yeni aldığım mini SD kopyaladığımdan böyle olduğunu düşündüm. Soruna kendimce şöyle bir çözüm buldum: Bir programı güncelleyeceksem önce Ayarlar->Uygulamalar'dan telefona taşıyıp, güncelleyip; sonra tekrar SD karta taşıyordum. Ama bir süre sonra bu durum sıktı. Kesin çözümü aramaya başladım. Şu İngilizce varyasyonlarıyla googleladım: "intalling app unsuccessful – unknown error -18″, "couldn’t install on usb storage or sd card", "unable to remove app and cannot install apps on sd card" Forumlara daldım.

Aşağıda uyguladığım yöntem benim sorunumu çözdü:
  • Telefonunuzu USB ile bilgisayarınıza bağlayın
  • SD karta erişmek için telefonunuzda "USB depolama birimini aç" butonunu tıklatın.
  • Bilgisayarınızdan sd kart içeriğini açarak .android_secure dizini bulun.
  • smdl2tmp1.asec isimli dosyayı bulun ve silin veya yeniden isimlendirin.
Anahtar Kelimeler: android, froyo, gingerbread, program yüklerken hata, smdl2tmp1.asec, .android_secure

Yorumlar

  1. Merhaba ben söylediğiniz gibi deniyorum ancak smdl2tmp1.asec adlı dosya ortada yok gizli dosyaları göster dediğimde ise yine görünmüyor yardım edermisiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORA-06502: PL/SQL: sayısal veya değer hatası: karakter dizesi arabelleği çok küçük hatası ve çözümü

Sık Kullanılan Regular Expression'lar

Açılış Sayfalarını web.config Üzerinden Ayarlama