Telekomun Öğretmenlere Hediyesi: TTNet Vitamin Bedava

ttnet öğretmenlere bedava

Öğretmenler gününde öğretmenlere bir hediyede TTNet'ten. TTNet Vitamin öğretmenlere bedava.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) müfredatına uygun olarak geliştirilen eğitim yazılımı Vitamin, MEB'e bağlı ilköğretim okulları öğretmenlerine ücretsiz olarak sunulduğu bildirildi.

Bu kapsamda öğretmenlere her yerden ücretsiz erişme imkanı sağlandığı belirtildi. Eğitim teknolojilerini okul alanında yaygın olarak uygulamayı hedefleyen Vitamin'in, öğretmenlere www.mebvitamin.com adresinden erişim imkanı sunduğu, ilk kayıtlarını, çalışmakta oldukları okuldan gerçekleştirdikten sonra öğretmenlerin, sistemi her yerden, her servis sağlayıcısı üzerinden ve her bilgisayardan kullanabildiği ifade edildi.

Türk Telekom ile MEB arasında gerçekleşen işbirliğine dayalı olarak öğretmenlerin, MEB'e bağlı tüm öğretmenlerin kayıtlı olduğu özlük sistemi MEBBİS'in ara birimlerinden, personel ve özlük işlemleri için kullandıkları MEBBİS kullanıcı adı ve şifreleri ile sisteme giriş yapabildiği bildirildi.

Yorumlar(18)

Sultan Güleç

28 Kasım 2008 09:53

ben bedavadan katılmak istiyorum ama nasıl?

Lokman Defterli

28 Kasım 2008 10:00

Şu şekilde vitamin uygulamasına erişebilirsiniz:
Öğretmenler www.mebvitamin.com adresinden erişim imkanı sunulmaktadır. İlk kayıtlarını, çalışmakta oldukları okuldan gerçekleştirdikten sonra öğretmenlerin, sistemi her yerden, her servis sağlayıcısı üzerinden ve her bilgisayardan kullanabilirler..

MEB'e bağlı tüm öğretmenlerin kayıtlı olduğu özlük sistemi MEBBİS'in ara birimlerinden, personel ve özlük işlemleri için kullandıkları MEBBİS kullanıcı adı ve şifreleri ile sisteme giriş yapabilirler.Şu anki görünümde Anasayfa'da Öğretmenler diye belirtilmiştir zaten. Şimdiden kolay gelsin

Ceren Gökmen

3 Aralık 2008 10:50

ttnet vitamine kayıt olmak istiyoruz

Kübra Kahya

4 Aralık 2008 23:44

buna kaydolmayı çok istiyorum ogretmenim çok güzel ders anlatıyo dedi

Seda Demirci

12 Aralık 2008 09:11

bu site sahibi ile iletişime geçmek istiyorum. Teknolojideki son gelişmelerle alakalı ilgileniyorum tartışmak bilgilenmek istiyorum

Süheyla Gürol

12 Aralık 2008 09:17

yahu nasıl kaydolunuyo buna

Tuğçe Yasemin

14 Aralık 2008 22:31

ben bedava olmak ıstıyorummm

Talha Seferoğlu

17 Aralık 2008 08:50

kaydedin beni

Sabri İnan

19 Aralık 2008 13:21

lütven ttnet vitamin acılsın
ben oynamak istiyorum

Mücahit Ayelan

22 Aralık 2008 08:53

şuan bende katılmak istiyorum şuan ben 6 sınıf

Sena Bıyıklı

24 Aralık 2008 14:25

ya ögrencilere niye bedava degil de hocalara beda va bn buna kızıyom ya telekom size diyorum lütfnn ögrencilere bedava olsunn

Eslem Güleç

26 Aralık 2008 08:56

ben çok beğendim çok güzel ve yeni bir sistem

Fatma Koçak

26 Aralık 2008 13:57

bence ögrencilere yani bizlere çok faydalı fakat ögrencilere paralı olması hoşuma gitmiyo.Bence bütün ögrencilere bedeava olmalıydı ögretmenleri degil ögrencilerin çalışması gerek.

Büşra Çelik

29 Aralık 2008 08:56

bu siteye bedava katılmak istiyorum arkadaşlar bileniniz varsa yassın bizde öğrenelim

Hamza Diker

29 Aralık 2008 08:57

kaydedin beni lan

Esra Kurt

4 Ocak 2009 14:42

lütfen ben de kaydolmak istiyorum

Hasan Hüseyin İnek

6 Ocak 2009 01:17

bu siteye beleş olsun

Mehmet Akif Can

12 Ocak 2009 08:58

bende ücretsiz kaydolmak istiyorum ne yapmalıyım

Yorum Gönder