Telekomun Öğretmenlere Hediyesi: TTNet Vitamin Bedava

ttnet öğretmenlere bedava

Öğretmenler gününde öğretmenlere bir hediyede TTNet'ten. TTNet Vitamin öğretmenlere bedava.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) müfredatına uygun olarak geliştirilen eğitim yazılımı Vitamin, MEB'e bağlı ilköğretim okulları öğretmenlerine ücretsiz olarak sunulduğu bildirildi.

Bu kapsamda öğretmenlere her yerden ücretsiz erişme imkanı sağlandığı belirtildi. Eğitim teknolojilerini okul alanında yaygın olarak uygulamayı hedefleyen Vitamin'in, öğretmenlere www.mebvitamin.com adresinden erişim imkanı sunduğu, ilk kayıtlarını, çalışmakta oldukları okuldan gerçekleştirdikten sonra öğretmenlerin, sistemi her yerden, her servis sağlayıcısı üzerinden ve her bilgisayardan kullanabildiği ifade edildi.

Türk Telekom ile MEB arasında gerçekleşen işbirliğine dayalı olarak öğretmenlerin, MEB'e bağlı tüm öğretmenlerin kayıtlı olduğu özlük sistemi MEBBİS'in ara birimlerinden, personel ve özlük işlemleri için kullandıkları MEBBİS kullanıcı adı ve şifreleri ile sisteme giriş yapabildiği bildirildi.

Yorumlar

  1. ben bedavadan katılmak istiyorum ama nasıl?

    YanıtlaSil
  2. Şu şekilde vitamin uygulamasına erişebilirsiniz:
    Öğretmenler www.mebvitamin.com adresinden erişim imkanı sunulmaktadır. İlk kayıtlarını, çalışmakta oldukları okuldan gerçekleştirdikten sonra öğretmenlerin, sistemi her yerden, her servis sağlayıcısı üzerinden ve her bilgisayardan kullanabilirler..

    MEB'e bağlı tüm öğretmenlerin kayıtlı olduğu özlük sistemi MEBBİS'in ara birimlerinden, personel ve özlük işlemleri için kullandıkları MEBBİS kullanıcı adı ve şifreleri ile sisteme giriş yapabilirler.Şu anki görünümde Anasayfa'da Öğretmenler diye belirtilmiştir zaten. Şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. ttnet vitamine kayıt olmak istiyoruz

    YanıtlaSil
  4. buna kaydolmayı çok istiyorum ogretmenim çok güzel ders anlatıyo dedi

    YanıtlaSil
  5. bu site sahibi ile iletişime geçmek istiyorum. Teknolojideki son gelişmelerle alakalı ilgileniyorum tartışmak bilgilenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. yahu nasıl kaydolunuyo buna

    YanıtlaSil
  7. ben bedava olmak ıstıyorummm

    YanıtlaSil
  8. lütven ttnet vitamin acılsın
    ben oynamak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. şuan bende katılmak istiyorum şuan ben 6 sınıf

    YanıtlaSil
  10. ya ögrencilere niye bedava degil de hocalara beda va bn buna kızıyom ya telekom size diyorum lütfnn ögrencilere bedava olsunn

    YanıtlaSil
  11. ben çok beğendim çok güzel ve yeni bir sistem

    YanıtlaSil
  12. bence ögrencilere yani bizlere çok faydalı fakat ögrencilere paralı olması hoşuma gitmiyo.Bence bütün ögrencilere bedeava olmalıydı ögretmenleri degil ögrencilerin çalışması gerek.

    YanıtlaSil
  13. bu siteye bedava katılmak istiyorum arkadaşlar bileniniz varsa yassın bizde öğrenelim

    YanıtlaSil
  14. kaydedin beni lan

    YanıtlaSil
  15. lütfen ben de kaydolmak istiyorum

    YanıtlaSil
  16. bu siteye beleş olsun

    YanıtlaSil
  17. bende ücretsiz kaydolmak istiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORA-06502: PL/SQL: sayısal veya değer hatası: karakter dizesi arabelleği çok küçük hatası ve çözümü

Sık Kullanılan Regular Expression'lar

Açılış Sayfalarını web.config Üzerinden Ayarlama