Yeni İş, Yeni Teknolojiler, Yeni Makaleler

Bir ayı geçkin bir süredir TEB yazılım geliştirme departmanında çalışmaktayım. Bu süre zarfında blogum’dan uzakta kaldığımın farkındayım. Ekolay’dan ayrılmadan önce; önemli saydığım iki eseri bırakmış olmakta bana gurur veriyor. Bunlardan birincisi sinema.ekolay.net ’tir. Ayrıldığım hafta yayına alındı. Diğeri ise TV kanalı. Tv kanalı henüz yayına alınmadı takip ettiğim kadarıyla. Ama onunda yayına alınması yakındır diye tahmin ediyorum.

İş hayatına başladığım günden bugüne hep web dünyasına özgü yazılımlar geliştirdim. Ama yeni işimde desktop uygulamaları geliştireceğim. Önemli,ciddi detaylı olarak planlanmış bir proje üzerinde çalışacağım. Bu sebepten bundan sonrası için layered(katmanlı) modeller, service oriented metodolojiler üzerine makaleler yazmayı umuyorum. Microsoft’un WCF, Linq gibi teknolojileri üzerine eğileceğim.

Zamanın ötesinden gelen edit: Ben yazımı yayınladıktan sonra tv.ekolay.net sayfasıda yayına girdi. İlginç ve güzel bir tesadüf. Umarım bu Ekolay kanallarının yeni hallerini beğenirsiniz. Gerçi www.bigkonut.com sitesi üzerinde de emeğim çok ama ordaki tasarım müdahalelerim daha azdır. Neyse beğeniyle takip etmeniz dileğiyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORA-06502: PL/SQL: sayısal veya değer hatası: karakter dizesi arabelleği çok küçük hatası ve çözümü

Sık Kullanılan Regular Expression'lar

Açılış Sayfalarını web.config Üzerinden Ayarlama