Check-Up ile Spam'a Devam

Check-Up life'ın mesajını blogumda yayınladıktan sonra epeyce bir hit almıştı. Sanırım sağlık ile ilgili reklam yapmak isteyenler benim cep telefonuma SMS'ler atarak ücretsiz reklamlarını yapmamı istiyorlar :)
Bende onları kırmıyor son gelen mesajı burdan sizlerle paylaşıyorum:

TEBRIKLER.. %70 indirimli Check-up kazandınız... (0216) 418 33 10 Numaralı telefondan bilgilerinizi guncelleyiniz. Saglikli günler dileriz.. CHECK-UPTURK
Gönderinin numarası:0541 5791979


İlginç vallahi. Hiçbir şey yapmadan sürekli birşeyler kazanıyorum. Hani birşey kazanmak istesem neyse. Genelde kazanmayla ilgili bir şans durumu varsa o "şans" bana hiç gülmez ama şu durumda sürekli sağlık ile ilgili birşeyler kazanıyorum.
Bu arada bana gelen mesaja değinmeden de edemeyeceğim. Önceden CHECK-UP LIFE isimli firmanın gönderidiği mesaj daha profosyeneldi. En azından gidip orijinatör falan almışlardı. Oysa bu mesaj daha çok oltalama (pishing) mesajlarına benziyor. Kalkıpta arayıp kimlik bilgilerimi vermem açıkcası. Check-Up'a ihtiyacım olursa da gider bir sağlık kuruluşunda yaptırırım.

Neyse önceki görüşlerimi tekrarlayacağım. Günümüzde kimseyi böyle "KAZANDINIZ" mesajlarıyla (tırnak içerisinde söylüyorum)
KAN-DI-RA-MAZ-SI-NIZ.
Bir öneri olarak söyleyeyim. En azından "Kampanya, Promosyon" falan deyin. Daha inandırıcı. Yoksa bütçenize yazık :)

Önceki yazım nemiydi? Buyrun buradan o zaman: Türk Telekom'un Adını Kullanarak SMS ile Oltalama
Anahtar Kelimeler: 05415791979, 5791979, 4183310, CHECK-UPTURK, CHECK-UP TURK, phishing, oltalama, spam

Yorumlar

  1. AYNI MESAJ BANA BİRAZ ÖNCE GELDİ. İNTERNETTEN ARAŞTIRAYIM DEDİM VE BU BİLGİ KARŞIMA ÇIKTI. İYİ Kİ BAKTIM

    YanıtlaSil
  2. Banada geldi bu mesaj şimdi 119 liraya check up yaptırmaya hak kazanmısım :)
    Bu sefer numarayıda değiştirmişler galiba 05342907217

    YanıtlaSil
  3. bana da aynı mesaj geldi . referans sahibi kişilerden birisiniz. 119 tl ye check up yaptırabilirsiniz. yazıyor. çok saçma ve gereksiz buluyorum. sağlığı bile böle koruyacaklarsa korumasınlar kardeşim. benim numaramı nereden buluyorlar bu adamlar. hayret ya

    YanıtlaSil
  4. Bu check-up çılgınlığımı -diyeyim, manyaklığımı diyeyim bilmiyorum- tüm hızıyla devam ediyor. Son gelen mesaj: CHECK-UP TURK: Tebrikler sadece 139 TL'ye kapsamlı check-up yaptırma hakı kazandınız. Bilgilerinizi güncellemek için 2164183310'dan bizi arayınız.
    Gönderen No:05414183360
    Birde utanmadan sıkılmadan güncelleme demişler. Sanki bilgilerimi önceden vermişimde şimdi güncelleme yapmak gerekiyormuş gibi.
    Bas kart git hadi...

    YanıtlaSil
  5. banada geldi şimdi NUMARAA yine değişmiş 05414183315 olmuş :):):

    YanıtlaSil
  6. Bana da dün(15.06.2009) da (0541)4183340 nolu telefondan geldi.Mesaj aynen şöyle;
    "%80 indirimli TAM KAPSAMLI CHECK UP ve UCRETSIZ 1 YILLIK ACİL SAĞLIK PAKETİ ALMAYA HAK KAZANDINIZ.BILGILERINIZI GUNCELLEMEK ICIN (216) 4183310 ARAYINIZ."

    Dikkat ediniz lütfen, adamlar oltalamaya devam ediyorlar.

    YanıtlaSil
  7. selamlar
    yeni numara 05414183313 şimdi geldi % 80 indirim kazanmışım :)
    0216 4183310 u arayıp bilgilerimi güncelleyecekmişim.

    YanıtlaSil
  8. Yine aynı terane,

    +905414183314 nolu numaradan 29/07/2009 tarihinde 11:44 saatinde telefonuma gelen SMS;

    "CHECK-UP TURK" TEBRİKLER.. SADECE 139 TL'ye KAPSAMLI CHECK-UP YAPTIRMA HAKKI KAZANDINIZ. BİLGİLERİNİZİ GÜNCELLEMEK İÇİN (216) 418 33 10 DAN BİZİ ARAYINIZ.

    Benim anlayamadığım, bu sahtekarlar bizim numaralarımıza nasıl ulaşıyorlar, ben hiç bir anket vs. doldurmam veya kişisel bilgilerimi resmi olmayan hiç kurum ile paylaşmam.
    Benim kişisel bilgilerime kim nasıl ulaşıyor!!!

    Can

    YanıtlaSil
  9. 05414183350 :)
    gökten şey yağsa kafama şey düşer diye düşünen insanlardan iken, böyle bir mesaja kanar mıyım dersiniz? :) özel sağlık sigortam var, gider bedavaya yaptırırım sana neden para ödeyeyim? onu da geçtim sen kimsin? merdivenaltı kliniklerine gitmeyin! ;)

    YanıtlaSil
  10. Yeni numaraları: 0534 290 72 15

    YanıtlaSil
  11. az önce aradım sordum akbank finansbank yapı kredi ile anlaşmalı olduklarını ve onların özel müşterilerine gönderdiklerini söylediler sonra telefonu kapattım ayrıca herkeze msj farklı numaradan gelio sanırm bana gelen no çok yakın olmakla bilrlikte farklı nodan geldi ve %80 indirim adı altında

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar, yeni numara 0541 4183360. Az önce mesaj geldi. ben de diğer arkadaşlar gibi merak edip arattım ve sizlerin güzel yorumlarını gördüm. hepsine katılıyorum. Ancak interneti olmayan özellikle orta yaş üzeri insanlar ne yapsın? zaten en çok ilgilenecek kişiler de onlar :(

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar, bir de bu tip insanlar güven hissi uyandırmak için bildik yerler veya firmaların adlarını kullanıyorlar. Akbank ile anlaşmalıyız, mecidiyeköy karakolunun arka sokağındayız gibi tarifleri oluyor. amman oyuna gelmeyelim.

    YanıtlaSil
  14. Şerefsizlik bedava arkadaşlar..! Bana da geldi.. Hatta 30 personelli şirkette herkese geldi.! Adamlar resmen vurgun peşinde.. Çok sürmez bi kaç güne TV lerde çıkar bunun kokusu.. Açıkcası ben checkup ile alaksı olduğunu zannetmiyorum. Direk Dolandırıcılık kokusu var bu işte..

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  15. %80 indirimli TAM KAPSAMLI CHECK UP ve UCRETSIZ 1 YILLIK ACIL SAGLIK PAKETI ALMAYA HAK KAZANDINIZ.

    Bugün öglen saatlerinde de bana gelen mesaj budur, ilk kez karşılaşıyorum böyle bir durumla ama bariz bir yalan bu. Mesajın geldiği numara 05414183313, aramam istenen numara 216 4183310. Yukarıda biri daha aynı numaradan mesaj almış neredeyse üç ay önce, ya birden çok dolandırıcı var ya da numaraları değiştiriyorlar belli sıklıkla.

    YanıtlaSil
  16. yeni numaraları: 0531 3824632

    YanıtlaSil
  17. yeni numaraları: 0531 3824632

    YanıtlaSil
  18. marttan beri aynı sabit numara yazılmış...dolandırıcılık boyle olmaz ki :)check up yaptırmak isteyen varsa bence arasın.. benim gibi gencim, sağlıklıyım diyorsanız, bosverinnn :)

    YanıtlaSil
  19. Yeni numara 0539 9363056
    Bugün 2 adet mesaj gelmiş.
    Çok terbiyesiz adamlar bunlar.
    Bunları şikayet edebileceğimiz bir yer yok mu ?

    YanıtlaSil
  20. babam 4 ay aradan sonra bugün beni aradı. tamam ilişkimizi düzeltmek için aradı dedim ama nafile bu mesajı soruyo nedir diye. direk aramıştır diye düşündüm ama babam beni bir kez daha yanılttı:) kendisini hala tam tanıyamamış olmak üzüyor beni:(

    yeni güncelleme numarası 216 550 03 10

    YanıtlaSil
  21. yeni numara 0531 865 37 49 bana bugün geldi.

    YanıtlaSil
  22. ay mesaj bana da geldi ama bir farkla gönderenin numarası :0541 795 3375 olmuş. ha birde benim indirimim %80 miş :D
    maillerde anladıkta cep telefonu hiç ama hiç hoş olmuyo.

    YanıtlaSil
  23. şimdi banada geldi bu mesajın aynısı.bana ayrıca 1 yıllık sağlık paketi de hediye ediyorlar. ne güldüm ya :)bunları yakalatmanın yada yasal bir cezaya çarptırmanın bir yolu yokmu ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORA-06502: PL/SQL: sayısal veya değer hatası: karakter dizesi arabelleği çok küçük hatası ve çözümü

Sık Kullanılan Regular Expression'lar

Açılış Sayfalarını web.config Üzerinden Ayarlama