Casio AW-82-7A Kol Saati ve Özellikleri

Casio AW-82-7A Dün HızlıAl.com sitesinden satın aldığım Casio AW-82-7A marka saatim bugün elime ulaştı.
Saatin içine koyulduğu mağaza kutusunu açtığımda; saatin şık kutusunun yanında hediye edilmiş bir DVD'de gördüm. Zaten bu film DVDsinide faturaya Fanatik Promosyon DVD kalemi olarak eklemişlerdi. Faturayı inceleyince farkettim. Her nekadar DVD tutarı olarak 15.00 YTL yazıyor olsada toplam tutardan iskonto olarak düşülmüştü. Filmin adı "Mumyanın Çığlığı". Sanırım depodaki izlenmeyen DVD stoklarını eritmeye çalışıyorlar.

Sonuç olarak; uzun zamandır işportacılardan aldığım Çin malı saatleri kullanıyordum. Bu şekilde her ay saat değiştiriyordum. Artık saat parçalamaktan yorulduğum için marka saatlerle şansımı deneyeyim diyorum. Bakalım başarabilecekmiyim.

Gelelim sadete; görünüş olarak çok albenili duran saati şu sebeplerden tercih ettim:
  • 3 adet birbirinden bağımsız alarm
  • Balık avlanma zamanı göstergesi
  • Ayın durumu
  • Kronometre
  • Geri Sayım
  • 12/24 saat seçeneği
  • Illuminator aydınlatma
  • Fosforlu göstergeler
  • Analog+Dijital
  • Çift saat (Dual Time) seçeneği
  • Silikon Kadran
  • Plastik Kasa
  • 50 mt'ye kadar su geçirmezlik
  • 2 yıl garanti
  • Normal şartlarda 3 yıl batarya ömrü
  • Çizilmez Mineral Cam
  • Yaz saati otomatik ayarlama
  • Uygun fiyat, şık tasarım
Anahtar Kelimeler: Casio ,AW-82-7A, Erkek kol saati, saat, illuminator, kol saati,fanatik promosyon dvd

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORA-06502: PL/SQL: sayısal veya değer hatası: karakter dizesi arabelleği çok küçük hatası ve çözümü

Sık Kullanılan Regular Expression'lar

Açılış Sayfalarını web.config Üzerinden Ayarlama