Yeni Yıl Kutlu Olsun

Yeni Yıl Kutlu Mutlu Olsun 2008 yılı herkes için yorucu bir yıl oldu. Özellikle dünyamız 2008 içerisinde oldukça yıprandı. Ölümlerle başladığımız 2008 yine ölümlerle, kan ve katliamla bitiyor. Ekonomik ve finansal krizlerin vurduğu, savaşların artarak devam ettiği, istikrarsızlığın artık normalleştiği, atılımların durduğu, şehit haberleriyle yıkıldığımız günler geçirdik. Açıkçası herkes adına 2009'an çok umutlu değilim.

Kendi yaşamıma yönelik olarak konuşmak gerekirse, 2008'de nişanladım. 2009'da dünya evine girmeyi planlıyorum. Geriye dönük muhasebe yaptığımda; en çok para harcadığım sene 2008 olmuştur. Bunun yanısıra 3 farklı işyerinde çalıştım: Gordion,Doğan Online, TEB. Üniversitede okurken belirlediğim 5 senelik hedefler belirlemiştim. Bu hedeflere bitireceğimiz bu yılda ulaştığıma inanıyorum.

Her ne kadar 2008 yılı Dünya için pek parlak geçmesede bireysel olarak beni çok olumsuz etkilemedi. Umarım sizde bu şekilde atlatmayı başarmışınızdır. Ben ilk defa yeni bir yıla kutlama yapmadan gireceğim. Evimde oturup çekirdek çıtlatıp, TV izleyeceğim. Şu anda eğlence pek bana göre değil gibi

Dileğim: 2009 yılında Dünyamıza barışı getirir. En azında siviller artık zarar görmez.(Savaşların bitmeyeceğine artık kanaat getirmiş vaziyetteyim).
Siz okuyucularıma da; Yeni yılda para,aşk,sağlık üçlüsünün hep yanınızda olmasını dilerim
Mutlu Yıllar

Anahtar Kelimeler: yeni yıl, 2009, kutlama mesajı,tebrik,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORA-06502: PL/SQL: sayısal veya değer hatası: karakter dizesi arabelleği çok küçük hatası ve çözümü

Sık Kullanılan Regular Expression'lar

Açılış Sayfalarını web.config Üzerinden Ayarlama